سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش معاون امور رسانه‌ای وزارت ارشاد: تبادل اخبار میان ایران و عراق ضروری است ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی سهم اندک ادبیات معاصر در دانشگاه مسئله ساده انگاشتن امری به غایت پیچیده | دقایقی پای درددل‌های دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر
سرخط خبرها

آیین پایانی جشنواره فتومونتاژ برگزار شد

  • کد خبر: ۵۸۹۸۳
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
آیین پایانی جشنواره فتومونتاژ برگزار شد
اختتامیه نخستین جشنواره فتومونتاژ (چشمان کاملا باز) با موضوع مناسب‌سازی و بیان موانع بر سر راه افراد دارای معلولیت در جامعه، دیروز در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی خراسان رضوی برگزار شد.
سمیرا شاهیان | شهرآرانیوز - اختتامیه نخستین جشنواره فتومونتاژ (چشمان کاملا باز) با موضوع مناسب‌سازی و بیان موانع بر سر راه افراد دارای معلولیت در جامعه، دیروز در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی خراسان رضوی برگزار شد.


۷ برگزیده از ۱۳۶ اثر ارسالی

به گفته سرپرست بهزیستی خراسان رضوی ۱۳۶ اثر از استان‌های سراسر کشور به این جشنواره رسیدند و در نهایت ۷ اثر برگزیده معرفی شدند، مسعود فیروزی خاطرنشان کرد: براین باور بودیم که با هنر می‌شود به بهترین شکل سخن و مطالبه و انتقاد و اعتراض را چه در بین افراد دارای معلولیت و چه گروه آزاد بیان کرد. تکنیک فتومنتاژ قابلیت ها‌ی خاصی دارد و شاید محدودیت‌های عکاسی را از بین ببرد و فرصت بیشتری به هنرمند می‌دهد که بتواند حرف‌های بیشتری را مطرح کند.


نقش موثر خراسان رضوی در آگاهی مردم

در ادامه، رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور گفت: خراسان رضوی با برگزاری چند همایش و جشنواره ازجمله جشنواره کاریکاتور و فیلم صدثانیه‌ای و نیز امروز اختتامیه فتومونتاژ، توانست نقش مؤثری در آگاهی مردم و مسئولان به موضوع دسترس‌پذیری و مناسب‌سازی ایفا کند.
 
ابراهیم کاظمی مؤمن‌سرائی بیان کرد: یکی از کار‌های بزرگی که انجام داده‌ایم و اکنون قرار است در کشور انجام شود اجرای پروژه شهر‌های بدون مانع و دسترس‌پذیر است. با استعلام از استانداری‌ها ۵۶ شهر به‌عنوان شهر دسترس‌پذیر معرفی شده‌اند که قرار است در آن شهر‌ها به‌گونه‌ای دسترس‌پذیری ایجاد کنیم که افراد بتوانند از آن استفاده کنند. در گام نخست، فعالیت در این زمینه در یزد به عنوان اولین شهر دسترس‌پذیر آغاز شده و قرار است در سطح کشور ادامه یابد.

او ادامه داد: اکنون در حال تدارک برگزاری جشنواره شهید رجایی هستیم؛ امیدواریم امسال بتوانیم آمار خوبی درباره مناسب‌سازی ساختمان‌ها در جشنواره ارائه دهیم و اعلام کنیم بالای ۶۰ درصد ساختمان‌ها بعد از جشنواره مناسب‌سازی شده‌اند. وی به آخرین جلسه ستاد مناسب‌سازی کشور در ۲۱ بهمن اشاره و بیان کرد: در آن جلسه از نشان دسترس‌پذیری رونمایی کردیم که قرار است ساختمان‌های اداری و خصوصی طبق برنامه‌ای که داریم نشان دسترس‌پذیری طلایی و نقره‌ای بگیرند.


برگزیدگان

در بخش پایانی مراسم، بیانیه هیئت داوران که در آن پیشنهاد تأسیس دبیرخانه دائمی جشنواره فتومونتاژ بیان شده بود از سوی فتانه پورآرت، عضو هیئت داوران و بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران خوانده شد.

از بین ۱۳۶ اثر ارسال‌شده از استان‌های کرمان، آذربایجان غربی و شرقی، اصفهان و خراسان رضوی، ۷ نفر (دو رتبه مشترک) در دو بخش افراد دارای معلولیت و آزاد قدردانی شدند. هیئت داوران متشکل از فرامرز عامل بردبار، حمیدرضا علیزاده و فتانه پورآرت در بخش نخست؛ افراد دارای معلولیت، علی ابراهیمیان مجد از مشهد و امیررضا کفاشی از آذربایجان غربی را به ترتیب رتبه‌های اول و سوم معرفی کردند. همچنین مریم عزت‌شعار از فریمان و سید علیرضا قاضی از مشهد به صورت مشترک رتبه دوم را کسب کردند. در بخش آزاد نیز عباس فیروزفر و غزاله ترابی و سحر گندمی، هر سه از مشهد به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم شدند.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->